haken

haken

donderdag 24 mei 2012

camino koorts

ik haak erop los , ben met veel dingen tegelijk bezig en durf geen haakboekje meer in kijken of ik begin weer aan iets anders , maar ik ben er gerust in .alles zal wel afgeraken, op zijn tijd, ik heb geen haast, nu mijn stapvriend uit Spanje terug aan een camino is begonnen, begint het bij mij ook weer te kriebelen, ik zou dit jaar de camino Portugues doen van Porto naar Santiago de Compostella, maar het gaat niet door men gezondheid, dus ik hoop dat ik het nog eind dit jaar kan doen of in mei of juni volgend jaar , ik ben alvast begonnen om het te plannen en al de plekjes die ik wil zien aan te duiden en er zijn er hele mooie bij , porto op zichzelf is al heel mooi, ik heb een hostal gevonden , kei cool http://www.dixosoportohostel.com/ van het muziekje alleen al viel ik bijna omver zo mooi, en Braga is ook heel mooi, daar staat een kerk ,,,,Bom jesus,,,,ik dacht oei oie als ik al die trappen op moet dat gaat nooit lukken, maaaaaaaaar er is een keileuk trammetje, dat je naar daar brengt, maar mijn haakpen en een bolletje wol gaan zeker mee op mijn trip

1 opmerking:

Wieke van Keulen zei

Wat een prachtig vooruitzicht. Jammer dat het nu nog niet lukt, maar hopelijk komt het steeds dichterbij. Ik zie je al met je haakwerkje in het trammetje zitten...
Groet, Wieke