haken

haken

donderdag 1 april 2010

klotekanker

Vandaag was hij daar, de brief met de folder en uitnodiging voor het tweejaarlijks borstonderzoek.
Ik stond daar zelfs niet bij stil de vorige keer en dacht
ha fijn goed dat die handel ook eens onderzocht zal worden, toen ik zo een 30 jaar was heb ik het uit mezelf eens laten doen, maar toen hebben ze men borsten zo plat als een plat bord tussen die machine genepen dat ik dacht nooit meer, maar 22 april is het nu weer zover, hoe ik er ook tegenop zie en nu zeker
nu vorig jaar bij men oudste zus borstkanker is gevonden en ze nog de bestralingskuur door moet, haaruitval , misselijk, zo mensonterend en een wachtzaal nog drukker dan in de supermarkt, dit kan toch niet dat zoveel mensen dit nu krijgen, maar wat moet dat moet en we hopen maar dat er niets slecht uit gaat komen.

Geen opmerkingen: